Reklama

NASI PARTNERZY

Reklama

Kia Venga 1.4 - 90 KM

Kia Venga testKia Venga na polskim rynku zadebiutowała w 2010 roku i już na dobre się tu zadomowiła. To kolejne auto koreańskiego producenta, które zostało zaprojektowane z myślą o europejskim rynku i tutaj też jest produkowane.

 

KIA LOTOS CUP

Pucharowa Kia cee'd na targach motoryzacyjnych we Wiedniu

Kia pro ceedW styczniu, podczas targów motoryzacyjnych Vienna Autoshow 2008 (http://www.viennaautoshow.at/), na stoisku Kia prezentowany był samochód Kia pro ceed przygotowany do wyścigów Pucharu cee'd.

Więcej…

Puchar pro_cee’da przed startem

Puchar pro ceedW piątek, 18 stycznia zawodnicy rywalizujący w sportach samochodowych spotkali się na zorganizowanym przez Polski Związek Motorowy zakończeniu sezonu.

Więcej…

Zmiana kalendarza wyścigów 2008

Z powodu niedawno podjętej decyzji o przeprowadzeniu remontu na torze Most w Czechach, runda zaplanowana na 16-18 maja 2008 się nie odbędzie. Zamiast tej rundy zorganizowane będą zawody Pucharu Picanto oraz Pucharu cee'd na torze w Brnie, w dniach 24-25 października 2008.

W co mogą grać miłośnicy marki Kia?

Kia Ceed Cup 2013Większość z nas posiada na tyle szybkie łącze internetowe, że możemy spokojnie grać w sieci w gry typu multiplayer. Jakie są zalety takiej zabawy sieciowej nie trzeba chyba nikomu tłumaczyć. Zmagania z człowiekiem dostarczają nam o wiele więcej emocji niż gra, w której przeciwnikiem jest komputer.

Więcej…

Picanto i cee’d na Karowej

Puchar PicantoW 45. Rajdzie Barbórka na starcie stanęli kierowcy w samochodach Kia Picanto rywalizujący w minionym sezonie w cyklu mistrzowskim KIA LOTOS Cup, a w samochodzie otwierającym, cee’dzie z numerem „0” jechał rajdowy mistrz sprzed lat, Robert Herba.

Więcej…

Strona 1 z 2

Fanklub Kia to serwis prowadzony przez entuzjastów niezależny od Kia Motors Polska. Na naszych stronach publikujemy najnowsze informacje, opisy poszczególnych modeli, testy oraz ciekawostki dotyczące samochodów marki Kia. Umieszczone na stronie znaki towarowe użyte są wyłącznie w celach informacyjnych i stanowią własność ich producentów.

Fanpage Kia Motors Polska na Facebooku jako pierwszy z profili motoryzacyjnych w Polsce osiągnął 100 000 fanów. Z tej okazji przygotowany został film przybliżający historię marki.

Nie raz już się przekonaliśmy, że serwisy społecznościowe odgrywają bardzo dużą rolę w świecie motoryzacji. Można na nich znaleźć najnowsze informacje prosto od producentów, a nawet kupić samochód. Profil Kia Motors Polska na Facebooku jest jednym z najskuteczniejszych w przyciąganiu uwagi fanów.

Film stanowi podsumowanie działań prowadzonych na profilu od początku istnienia marki aż do osiągnięcia 100 000 fanów. Dzięki niemu fani mogą bliżej zapoznać się z historią Kia, a także przypomnieć sobie takie wydarzenia jak UEFA EURO 2012™, którego Kia Motors była jednym z głównych sponsorów.

{youtube}DO_rxS1822o{/youtube}

Dodatkowo została przygotowana aplikacja umożliwiająca użytkownikowi nagranie filmu przedstawiającego historię jego profilu na Facebooku. Aplikacja wykorzystując dane użytkownika, daje możliwość edycji prezentowanych zdjęć, filmów, meldunków oraz doboru podkładu muzycznego. Gotowym filmem każdy może pochwalić się wśród swoich znajomych.

Za produkcję filmu oraz przygotowanie aplikacji odpowiada WebTalk. Agencja, przy współpracy z agencją nowych mediów Media Contacts, odpowiedzialna jest również za  całościową komunikację marki na Facebooku prowadząc największy profil sportowy w Polsce: Kocham Football, a także nowy fanpage tenisowy sponsorowany przez Kia Motors Polska – Świat Tenisa.

Komentarze w temacie Historia marki na forum Kia